Jom kita cuba tips2 ni. No 4 tu selalu orang buat tapi x perasan. Dah2 jangan buat lagi ye. Kesian rambut kita tu. Kalau boleh bercakap mesti dia dah meronta kesakitan.
Kurangkan juga pakai bahan kimia ye. Sebab sangat2 x baik untuk rambut. Cuba produk natural dan organik. Contohnya minyak zaitun, minyak bunga matahari. Kalau rajin dan perut kebal, boleh la makan bayam setiap hari. Zat besi dalam bayam dapat menguatkan akar rambut kita. Tapi muak gak nak makan setiap hari kan.
Jom cuba Nurul Gold vege oil hair serum. Umi pakai dalam seminggu dah kurang gugur. Alhamdulillah. Nak cuba blh wasap umi ye 011-3273 6193.
#rambutgugurlepasbersalin #pakarrambut #nurulgold #umiomarfaroq






No comments:
Post a Comment